Умови для обміну або повернення товару: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, пакування та за наявності товарного чека:

  •  товар не був у вжитку і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей тощо.
  •  товар повністю укомплектований та збережена фабричне пакування
  •  збережені всі ярлики та заводське маркування
  •  товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Процедура повернення товару Належної якості:

  •  зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  •  узгодивши відділення на, яке буде відправлятися, надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
  •  повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки або сформуйте  післяплату для повернення вартості товару;
  •  після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  •  зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • узгодьте з продавцем відділення, на яке буде відправлено повернення;
  •  повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки або сформуйте післяплату для повернення коштів;
  •  після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар.


Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наші кошти.

Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту

Основна група товарів відправляється на відділення:

 м. Київ, НП №248, бульв. Чоколівський, 37а

Товари, що мають великі габарити відправляються на номер відділення, що узгоджене телефоном з продавцем.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

З усіх питань ви можете звернутися за номером +380973114592 (Євгеній)